Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 17:17   #34
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Har gått ned mange kilo

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

So? Pappa spiser også fjell til middag. Og ikke bare ett. Han legger aldri på seg. Det sier vel litt om matvaretoleranse hos den enkelte =)

Faren min også.... og han går NED i vekt (15 kilo nå)... dessuten har han sluttet med medisinene for dia2 og høyt blodtrykk. BARE pga omlegging til lavkarbokosthold.

Du sier du er kronisk syk - kan du uten at det blir for personlig si noe om hva som plager deg? Det er svært mange her inne som har blitt kvitt symptomer på kronisk sykdom bare ved å kutte karbohydratene... jeg selv feks har ikke lengre 15 turer akutt på do med diare etter hvert måltid, eller skarpe magesmerter (slik hun på farmen hadde her en dag)... jeg har chrons - men 95% av symptomene er vekke

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat