Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 17:21   #39
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Har gått ned mange kilo

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

men da er kanskje faren din litt aktiv da? min sviger mor klarer ikke gå stort lenger. går kun fra senga til kjøkkenet, og toalettet. hun er nå for tung. har skikkelig helseproblemer. og ingen lege har ennå sagt til henne at hun bør gå ned i vekt! det sier hun flere ganger til meg....

Faren min orket ingenting han. Han var konstant sliten og slapp. Han var ganske tjukk og i dårlig form. Etter en god stund på lavkarbo slapp kiloene og han kunne begynne å røre seg igjen. Det er en av de flotte tingene med lavkarbo - overvektige kan få lov til å gå NED en del i vekt først kun vha kostholdet, og SÅ får man mer overskudd og lyst til å bevege seg. Svært mange her inne trener ikke i det hele tatt og går ned i vekt... hvordan forklarer du det?

Du bør ikke forlange at din svigermor skal begynne å trene FØRST. Vis henne heller dette forumet og spør om hun kan være interessert i å gjøre noe med helsa Dette er alt hun trenger og vite

Og igjen LES LINKENE jeg har gitt deg!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat