Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 17:24   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tips om lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Oystein85, her.

jeg kjenner en som har gått på dette og fikk noen tips av han, har og søkt litt på nettet. Jeg spiser ikke frokost før jeg drar på jobb, og der har vi frokost pause klokken 9, lunsj klokken 11 og en formiddagspause klokken 13. men jeg er ikke særlig sulten når jeg har lunsj. men kan nesten ikke hoppe over det måltidet... etter middag så er jeg ikke sulten resten av dagen. kansje dette endrer seg når jeg begynner å trene..
må bli litt flinkere til å drikke mer vann..

Vanlig og ikke være sulten... bra du passer på at du faktisk spiser Når du begynner å trene, holder det med et lite måltid med protein og fett avhengig av intensiteten. Litt nøtter før trening, og evt god middag etterpå er kjempefint om du får det til.
Trening på lavkarbo (nå snakker jeg hardt og lenge, kondis og styrke) er det eneste som trigger at jeg blir ordentlig sulten

Kjøp den nye atkinsboka om du ikke allerede har den Der forklares det også mye som du kanskje lurer på.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat