Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 19:03   #43
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vannspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

bare en liten avsporing - når dere er drikker så masse i norge- hvor masse drikker dere da i syden?

har nemlig fått høre at i syden må man drikke så mye som 3-4 liter pga varmen. Og ser jo at mange her allerede drikker så mye. Drikker dere enda meg i syden da?

selv så sliter jeg i syden også med å få i meg nok vann. men jeg går ikke rundt tørst. drikker og drikker, men sliter med å få i meg lunkent vann (skal ikke drikke kaldt i syden får jeg høre).

I syden kjøper jeg 4 liters i butikken og tømmer over på mindre og har i kjøleskap. Drikker like mye hjemme som i syden vanligvis

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat