Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 22:07   #66
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Har gått ned mange kilo

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

har ikke et sted skrevet at jeg mener at det kun er karber fra snop som er farlig. men hvis du måtte fjerne en av to onder: snop eller brødskiva, hva hadde du tatt vekk da? og jeg tok vekk snopet fra ukedagene, og jeg har gått ned i vekt. så det er jo ikke noe å diskutere engang. hvis jeg hadde fjernet brødskiva også, hadde jeg da tatt av enda mer? 27 kg på ni mnd, det skulle holde det...

og jeg har faktisk lov til å mene hva jeg vil. jeg sier ikke at det ER sånn, jeg skriver at jeg mener. og det er forskjell på det. og alle kan vel uttrykke seg litt feil, har du aldri gjort det? når jeg skriver ting her; så har jeg ikke det i tankene at jeg skal provosere. men når jeg ser svarene, så skulle en tro at jeg hadde påstått at jorda var flat. skal snart trekke meg tilbake, og slette profilen. hvis det er mulig da. så slipper dere å bli så provosert.

må bare kommentere dette forumet en siste gang:

la merke til en gang at noen spurte noen viktige spørsmål om lavkarbo. da svarte flere av dere at det var jo bare å søke på siden, så ville de få mange innlegg om dette spørsmålet. og at de begynte å bli veldig lei av de samme spørsmålene om og om igjen. at nå måtte folk snart ta seg sammen. dette viser også en dårlig side av noen av dere. Dere ser et spørsmål, dere irriterer dere over spørsmålet, og istedet for å la være å svare, så må dere inn med pekefingeren. en dag eller noe etterpå, så var det noen som spurte om ting som ikke hadde noe med lavkarbo å gjøre, husker ikke nå hva det gjaldt. da fikk vedkommende mange svar. og koselige svar. og da tenkte jeg; er ikke dette et forum for lavkarbo? eller er det bare et koseforum?

Du kan heller kommentere mitt og Cherrys innlegg som SVARER på spørsmålet ditt om "hva som er problemet med oss". Siden du lurte mener jeg... men det vil du vel ikke - eller hva? Vi brukte mye tid på å se på hva du har skrevet og kommenterte saklig hva vi mente. Svar på de istedet for å dra fram ukesgamle tråder som du ser tidligere har skapt diskusjon på forumet - hvis du da ikke bare gjør det for å provosere.

Tilslutt - hvis du ikke klarer å se at du har framprovosert reaksjonene tildels selv, og ikke "liker" forumet - så står du helt fritt til å velge et annet forum som tilholdssted - akkurat som vi har valgt og være her fordi vi trives. Jeg forstår slett ikke hvorfor du vil ønske å være på et forum - med lavkarbo som tema - når du har så mye imot lavkarbo...

Jeg føler ihvertfall ikke behov for å bli overhøvlet av sutring fordi responsen på dine meldinger ikke er som du ønsker deg... livet er av og til urettferdig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat