Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-11, 16:19   #36
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva med røyking og inaktivitet?

Opprinnelig lagt inn av beths, her.

Jeg blir overrasket gang på gang over hvor sterkt noen lar seg provosere her Grrrr

Enig i at slankogfin tegner et sort-hvitt bilde her, men hver enkelt vet vel med seg selv hva de gjør som er bra og mindre bra og hvilke laster vi kan og ikke kan gjøre noe med så det er vel bare å gjøre sitt beste og ikke få dårlig samvittighet fordi noen utfordrer litt

Tar glatt en utfordring jeg - men TS driver ikke med utfordring Har ikke en gang dårlig samvittighet - det er det ingen som kan "gi" meg - jeg velger nemlig selv hvordan jeg skal ha det Derimot lar jeg meg "provosere" - eller rettere sagt reagere når fremmede kommer inn et sted og begynner og kaste ut påstander i nedlatende og fordømmende ordelag. Det samme hadde jeg gjort om noen hadde kommet inn på jobb til meg og brukt samme tone og ordvalg...

Problemet er som vanlig manglende kunnskap om temaet som forumet er basert på - OG i tillegg manglende respekt for andre menneskers valg og erfaringer Man fordømmer ikke flere hundre menneskers valg basert på kun sin egen erfaring i livet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat