Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-11, 17:51   #1
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Elegi over avokadoforsøkene

Da har dagen kommet; jeg er klar for å innrømme og godta at jeg virkelig ikke liker Avocado. Dette har tatt lang tid (og litt penger), siden jeg er en sta sjel.

Jeg har prøvd plain avocado med salt og pepper; jeg har prøvd et utall guacamoleoppskrifter. Jeg har ostegratinert den i ovnen, pakket den i bacon, laget avocadosalat med bacon og rømme. Jeg har brukt den til å lage muffins og oopsier (man kan erstatte kremosten med most avocado - konsistensen blir fin, den). Jeg har prøvd å lage pålegg og smoothie av den...

Men nå er det nok. Kjære meg selv, nå trenger du ikke å bruke penger og ekstraingredienser på dette mer. Du får lov til å ikke like denne frukten, enda så sunn og nyttig den måtte være. Ha det bra, avocadoen, måtte andre nyte deg med lyst og velvære!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat