Sv: slette profil?
Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.
ja, jeg har nå fått kontakt med en som skal slette profilen. og skal snart forsvinne. synes noen av dere her inne skal gå inn i dere selv og tenke over hvordan dere svarer og "fryser" ut folk som er nysgjerrige. for du fortsetter å kalle meg provoserende, selv om jeg prøver å skrive på en annen måte, og forme spørsmålene på en annen måte. og, ja, tenk at jeg er pratesyk! og tenk at du gidder å svare, selv når du ikke gidder å svare! imponerende! girlpower deluxe...
ÅÅÅh det må være noe i meg som gjør at jeg ikke klarer styre meg Jeg finner deg faktisk svært underholdende. Hadde vært utrolig morsomt og møtt deg ansikt til ansikt - lurer på om du ville ha uttrykt det på samme måte da...
Vi lover alle og gå i oss selv - ÆRESORD! Vel, JEG lover ihvertfall på mine egne vegne 
Jeg antar at du ikke vil gjøre det samme... gå i deg selv og se på ordbruken din, du må jo være LITT nysgjerrig når et såpass STORT antall medlemmer her inne reagerer på det du sier og hvordan du sier det? Er vi så mange som mener det samme - så kanskje det er NOE sant i det?
Dessverre har du jo ikke svart på en eneste av de saklige tilbakemeldingene - hadde du det så kanskje oppfatningen av deg ville endret seg også...
Hihi - også girlpower da... takk for den - jeg er nok passert grensa for å bli kalt girl - men siden Nerthus er et gudinnenavn - så kanskje gudinne-power passer bedre? 
|