Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 01:29   #61
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

ok. det hadde ikke jeg klart. jeg er en veldig blyg person, så jeg hadde nok bare sittet og lyttet og nikket da. og irritert livet av meg etterpå at jeg ikke hadde turt å si noe....thats me!

derfor er det ekstra gøy dette her, da kan jeg "spille" at jeg er en person som er god til å diskutere (men det er jo nå bevist at jeg ikke er...tji hi).

Point proven... du bør kanskje begynne og trene litt IRL - slik at du kan lære deg litt diskusjonsteknikk på nett. IRL er det lettere og se kroppspråk og reaksjon - noe jeg forstår du er litt frustrert over å ikke forstå online... Seriøst - begynn og engasjer deg i det virkelige livet også - så slipper du og bli misforstått online

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/