Sv: Slette profil?
Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.
Det blir i alle fall problemer i forumet om man skal lese mellom linjene 
Vi ordlegger oss alle forskjellig og kan alle skrive noe som andre kan oppfatte helt annerledes enn det var ment, så det å lese mellom linjene synes jeg ikke vi burde gjøre på ett forum. Vi må forholde oss til det som står i linjene ellers blir det mye misforståelser.
Jeg tror ikke du trenger og lese MELLOM linjene hos TS faktisk - det holder med å lese det hun skriver Og hadde det vært ETT innlegg, eller noen FÅ - men det er jo i stort sett alle 
Nå sier hun jo faktisk at hun er mye kvassere enn hun ville turt og være IRL også - så da vet jeg ikke helt... skal man ikke kunne påtalt atferd man opplever som nedlatende og fordømmende på dette forumet? Jeg synes det - vi har til vanlig en kjempefin tone her inne, og av og til kommer noen inn som bryter totalt med både generell folkeskikk, forumskikk og spesifikk forumskikk. Dette synes jeg man skal få si fra faktisk 
Sitat:
Jeg synes ikke noen skal slette seg fra forumet fordi de ikke er helt enige med den store horden på forumet. Det må være rom for å ha litt annerledes meninger og for diskusjoner uten at en blir usaklig mot den som starter diskusjonen.
Jeg tror nok TS lager en EGEN tråd om å slette profilen sin delvis pga oppmerksomheten - litt sånn lidelse/dramaqueen aktig etter min oppfatning.
Hva om den som startet diskusjonen oppfattes som usaklig? Vi er alle bare mennesker her og gudene skal vite at det er flere av oss som har brukt tid på og saklig kommentere hva det er vi reagerer på, bidratt med linker som motbeviser TS påstander osv - men disse blir glatt ignorert - og TS henger seg heller oppi ting og tema og kommentarer som kan bidra til mer "hekling" Synes du det er greit også?
Sitat:
Da blir det ett forum der vi ikke kan si hva vi tenker, mener og føler uten at vi er sikre på at alle de andre også tenker, mener og føler det samme.
For meg ligger forskjellen i påstander uten bakgrunnsargumentasjon. JEG synes ikke at alle her inne kunne påstå ting som et "fett er farlig", "karbo er bra", "800 kal om dagen er flott" - nå lurer du kanskje på hvorfor?
Vel det viktigste er at dette er et lavkarboforum, og vi har visse definisjoner her inne som vi bør være noenlunde enige om. I tillegg er dette et brukerstyrt forum - og vi har mange som kun leser. Farlig feilinformasjon kan gjøre folk syke..: DERFOR er selvjustisen her inne såpass oppegående, ingen av oss vil være med på og råde andre indirekte at 800 kal pr dag med mye protein og lite karbo og fett i 2 mnd er fint??
For meg handler det om et samfunnsansvar - det vi skriver her inne - kan HELE verden se. Hadde det vært et lukket forum, hvor kun medlemmer kunne se alt - hadde situasjonen vært annerledes.
Til informasjon har jeg vært medlem av andre svært aktive forum både nasjonalt og internasjonalt, og jeg må med hånden på hjertet si at dette er det mest vennlige, inkluderende, kunnskapsrike, støttende og fantastiske jeg har opplevd siden jeg kom på nett i 95 
|