Tråd: Litt irritert
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 22:21   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Litt irritert

Opprinnelig lagt inn av karbofrøken, her.


Jeg ville ikke forventet at noen skulle tilpasse sin servering dine el din sønns kostbehov.

Ikke? Men dette er jo nær familie? Som vet om allergien til gutten? OG som vet du spiser lavkarbo? Med koldtbord har du jo heldigvis mange muligheter også.

I min familie har vi alltid tilpasset maten til de som har spesielle behov - sånn er det bare Jeg har til og med laget sprøstekt sopp i tacokrydder fordi en av mine venninner er vegetarianer da jeg inviterte på taco til bursdagen min. SÅÅÅ lite ekstraarbeid for meg - og SÅÅÅ glad som hun ble

Jeg synes vi skal slutte og be om unnskyldning for våre valg jeg - man sier fra til vertskapet om forholdene, og tilbyr eventuelt og ta med noe selv - vanskeligere er det ikke. Mine venninner spør alltid om jeg kan spise maten de skal servere - fordi de bryr seg og respekterer mitt valg.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat