Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-11, 09:56   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg går pokker ikke ned i vekt etter røykeslutten

Kanskje du skulle ha prøvd ketolyse en 3-4 uker?
Nå er jeg ikke helt sikker på hva du legger i karboredusert fedon lindberg, men med utgangspunkt i det du har skrevet opp, så synes jeg at det blir mye proteiner og lite fett. Er ikke helt sikker på karbene dine siden du sier at du gjerne spiser frukt.

En ide vil være å legge inn et par dagers matinntak på diett.no eller mat på data og se på fordelingen av fett, proteiner og karber.
Du spiser 3-4 måltider med kjøtt (eller fisk) pluss kveldsmat, så det kan være lurt å se på hva du spiser .

Grattis med røykeslutten!!!!!!
Husk at kroppen kommer til å "komme i gjenge" igjen etter en tid.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat