Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-11, 21:14   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Ca 10 skiver pr brød stemmer. Flott at du er fornøyd med maten - det var jeg også - ikke minst variasjonen! (Elsker også syltetøyet! Du lager en dagsporsjon eller to selv kjapt ved å røre på lav varme bær med flytende natreen og litt sukrin - smak deg fram. Bare husk at de er ikke holdbare mer enn noen få dager - de mugler fordi de ikke har konserveringsmiddel i seg. (Det får du kjøpt på apoteket faktisk, meg har det klart til sommerens bærfangst! )Frosset jordbær får du kjøpt i butikken. )

Har gått 6 uker tilsammen på SDS og jeg hadde vektnedgang på en kilo i uka faktisk den perioden

Vurderer også en ny runde, men er syk for tiden så vi får se... kanskje senere

Lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat