Sv: Noen som kan veilede litt?
Det kan være alt fiberet i knekkebrødene som gjør at du renner på do... prøv og ikke spis knekkebrød en dag eller to og se hva som skjer. Og nei du MÅ ikke ha knekkebrød under osten din Varier med feks røykalaks og eggerøre, kokte egg, reker, majones/dressing lavkarbo, spekeskinke, italiensk salat, rekesalat, oliven, omelett....
Synes du bør prøve litt kokte grønnsaker eller grønnsaksmos til middag også - du spiser jo ganske lite karbo og kan hjelpe noe på overskuddet. I tillegg spiser du ekstremt lite fett... jeg ser ikke smør på skiva, rømme til middagen, avokado, laks, stekesmør osv... bare litt majones. Søk opp fett på forumet - det finnes et uttall tråder om hvordan man kan få i seg "skjult" fett når man ikke er så glad i det. Det er ihvertfall ikke bra at du spiser lite karbo OG lite fett- ikke rart du er slapp!
Vet ikke om du kan spise skyr? Den har mindre karbo enn litago såvidt jeg vet 
Du kan også variere litt med bær og en kremklatt av kremfløte - også for fettet sin del.
Det KAN være det tar to uker totalt før du "blir deg selv igjen" så hold ut, spis godt med fett og hold deg mett!
Har du lest nybegynnertråden her inne? Denne kan også være veiledende. Det er flere som ikke kan innta meieriprodukter her inne, så dette går nok kjempefint Photobscura er en av de om du har spesifikke spørsmål vedrørende slikt.
Tilslutt vil jeg anbefale at du finner en retning og følge som føles naturlig for deg - kanskje south beach som har mindre fett 
|