Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-11, 08:34   #13
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: tror jeg har kommet i ketose, farlig?

Opprinnelig lagt inn av Kua, her.

sounds good

Da skal jeg ta meg et lite sæk på google og finne ut hva som faktisk vokser under og hva som vokser over. I og med at jeg til og med noen ganger spør meg selv spørsmål som '' er dette en frukt eller grønnsak'' tror jeg at jeg trenger litt opplæring

Tomater, agurk og avokado er egentlig frukt, men vi ser på de, og bruker de som grønnsaker.

Ta heller å se på karboinnhioldet, det er det som er viktig , ikke om det defineres som grønnsak eller frukt.

Minimais har lavt karboinnhold, mens mais har for mye. Dette finner du ikke ut av ved å vite om det er en frukt eller grønnsak

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat