Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-11, 19:51   #526
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Takk Nerthus, bra svar som alltid

Herre så avansert midt på en søndag, blir jo sliten bare av å tenke på alt dette her så det er ikke rart at folk som spiser sånn er slanke Eller rettere sagt tenker på å spise sånn, må jo bruke mer tid på planlegging enn spising her jo.

Kan nok være dette hun snakker om, men følger det - not so much. Er som oftest både potitter og brød på tallerken under lunchen og det er spesielt spising av frukt hun pleier å ha foredrag om (vi får sånn fruktkorg på kontoret hver dag). Men da det kom en bolle med 5 kg smågodt () på bordet, som forøvrig forsvant på 2 dager og vi var vel ca 35 stk på jobb de dagene, hørte jeg ikke et pip.

Haha ikke sant!

Jeg er blitt litt kynisk - og mener at om noen skal misjonere om dietter/kosthold bør de ha hatt noe erfaring med overvekt - enten selv, eller at de er i behandlingsposisjon og har opplevd hvordan andre har gått ned feks med endring av kosthold.

Noen er jo så velsignet at de kan spise hvordan og hva de vil uten og gå opp i vekt...

Det viktigste er vel at man trives med det kostholdet man har. Tenk på hvor mange normalvektige som ikke VET hvor mange kalorier 100 gram ekte majones har? Eller hvor mange karbo ei skive brød har?

Rart egentlig at de med mest utfordring vedrørende overvekt og dårlig helse er de med mest kunnskap om mat...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat