Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-11, 10:00   #19
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Opprinnelig lagt inn av scubadoo, her.

Enig, blomkål i div utførelser synes jeg også blir kvalmende, eneste jeg har laget som faktisk er bedre en den Norske utgaven med poteter og mere lik orginalen er mossaka med aubergine.

Morsomt så forskjellige vi er! Selv Lille Gubben som slett ikke går på lavkarbo har fått helt dilla på min blomkålmos og vil heller ha det enn poteter til både kjøttkaker, koteletter og fiskekaker! Koker først en persillerot eller en 1/4 sellerirot (disse er ganske like på smak) en stund før jeg slenger oppi en blomkål i biter. Når det hele er mørt har jeg det oppi en bolle, slenger i en god smørklatt + salt og pepper og moser det med stavmikseren og smaker til med mer krydder om nødvendig. Mmmmm!

Aubergine derimot - det er ikke menneskemat i min munn...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat