Sv: Spisdegslank.no, 14 day diet plan
Opprinnelig lagt inn av maarud, her.
Thanks for the replies.
Since im not the most creative cook, i thought i'd give it a try.
To my surprise the prices arent that bad either. Everything else in Norway is so expensive!
Huge difference from America :-) I dont know, would it be cheaper to make the food yourself?
Jeg tror det vil komme litt ut på ett. De har jo mulighet til å kjøpe større mengder i gangen, men du kommer feks langt med en grillet kylling til 30 kroner også - den holder til 5 måltider a ca 100 gram. Elsker grillet kylling i majonesdressing med karri!
Har du investert i boka? Den har mange fine oppskrifter lik de man får levert. Bare husk at bokas oppskrifter gjerne har en del mer kalorier i seg enn den som blir levert - jeg fikk litt reduksjon i vekttap etter at jeg begynte og lage all maten selv.
(Obs - ikke ALLE må ned i kalorier for å få nedgang - men min sære kropp ser ut til å må det gitt... )
Jeg handler mye rimelig proteinkilder og pleide og lage opp flere porsjoner og fryse ned slik som ferdigmaten. Brukte noen timer i helgene til "produksjon" hehe 
Feks koster jo nakkekoteletter 39.90 pr KILO på rema, kjøttdeig 500 gram får du også til rundt 30 kroner, så det går an og gjøre det rimelig selv også om man er litt obs på prisforskjellene i butikkene. Rema er favoritten for "mengdemat" - mens meny/ica mm brukes for litt mer gourmet-opplevelser 
|