Sv: Hvordan begynner man?
Opprinnelig lagt inn av Stinemoor, her.
En annen ting er at jeg sliter veldig med overspising. Hvordan er denne kuren i forhold til det, vil den hjelpe meg til å dempe lystene mine etter mat og søtsaker?
Det eneste du trenger og telle er karbohydrater - og etter et par uker har du det ganske klart Tenk så deilig at bare du holder karbohydratene nede kan du spise så mye du vil? Og etterhvert vil nok også mengde inntatt justere seg selv. Jeg anbefaler og spise mye de første ukene så kroppen får nok næring før den lærer seg og forbrenne kroppsfett 
Du vil miste sultfølelsen - ihvertfall gjør de fleste det - og du vil ikke ha særlig søtsug heller. For min del ga det meg en liten oppvekker i forhold til at jeg har spist mye pga fysing - og skyldt på sult - men uten sult - må man faktisk reflektere litt lengre - som at man feks kjeder seg, eller trenger trøst (for min del ihvertfall )
For min del nå - har jeg problemer med og få i meg mat fordi jeg er ikke sulten og har ikke særlig lyst på noe... nå har jeg i tillegg mistet smakssansen (forhåpentligvis midlertidig) - så jeg spiser litt på trass gitt... 
|