Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-11, 00:49   #7299
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis man begynner å bli gammel ved 30 - hva er jeg da? Hvis du har gått ned noen kilo siden du startet - trenger ikke være mye - vil du oppleve at ting er "løsere" enn før... det var faktisk en av grunnene til at jeg fikk hetta da jeg gikk ned masse i en alder av 25... og gikk opp igjen og ble strammere *ler*!

Raske daglige gåturer strammer faktisk opp en del. Drikk godt med vann og få i deg de vitaminer og mineraler du trenger LITT sol er bare bra - men ikke sitt til du blir svidd og brent. Du trenger ikke vente til du er ferdig gått ned i vekt - begynn nå! Muskler fyller opp - brystene kan du faktisk løfte noe ved å trene brystmuskulatur
Ellers anbefaler jeg å holde seg opptatt og ikke se seg selv så mye i speilet *ler*. SMIL mye - det drar alltid oppmerksomheten vekk fra andre ting, livet skal nytes, løse hengende kroppsdeler eller ikke

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/