|
Sv: Er litt forvirret
Dette er vann - du legger ikke på deg "så raskt uansett Er det mens på gang? Jeg går opp opptil 2 kilo på en mensuke om jeg er lite flink med vanninntaket...
Du sier du er "ihjel sulten" - såvidt jeg husker er SB stort sett proteiner i første fase - da er det ikke rart om du blir sulten når du ikke spiser fett? Eller slapp og sliten? Kroppen får ikke nok næring til å sette igang fettforbrenning - og samler vann istedet vil jeg tro. Kanskje spiser du rett og slett for lite mat? Hadde du spise såpass at du reelt legger på deg hadde du nok hatt mer overskudd uansett vil jeg anta?
Spiser du MYE proteiner? Proteiner gir noe insulinutskillelse og KAN i teorien da trigge noe fettlagring (fra glukosen som produseres av proteinene) - men da må du spise MER enn energiforbruket ditt.
Hvis du mener det er mengde det går på - kan du fint spise 13-1400 kalorier pr dag MED 5% karbo 20% protein og 75% fett.
Spisdegslankmenyene har denne fordelingen og omtrent dette kalorinivået. Det blir små porsjoner - avhengig av hvor mange måltid du ønsker og spise hver dag - men sulten er helt fraværende 
Drikker du nok vann til at kroppen slipper vann?
|