Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 14:01   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ingenting skjer

Opprinnelig lagt inn av Trym, her.

Delfiakaken er lavkarbo uten kjeks og sukker. Det er mulig jeg glemmer fettet somdu sier. Gikk på et Eat-kurs for noen år siden og da hadde vi 14 dager med omtrent bare egg, bacon, løk og salat. Burde jeg gjøre dette nå også tror du?

Jeg tror ihvertfall at et kurs av noe slag - evt innkjøp av enten skaldemans eller ketolyseboka og følge disse strikt vil kunne hjelpe

Det viktigste er at du finner måten å gjøre det på som du er komfortabel med - og som du føler du behersker

Kutt alt utenom ren mat et par uker, ingen lettbrus/delfiakake, reduser lavkarbobrødinntaket - drikk mye vann og spis ren mat som kjøtt, fisk, fugl, sjømat sammen med litt kokte grønnsaker og smør/oljer/avocado/cocosa til middag.

Har du lest linkene du har fått tidligere i tråden?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat