Bare et kort hjertesukk før det blir natta... jeg har vært litt "krass" inni meg mot de som forfekter et rent kosthold uten kunstig søtning og snadder (a la lavkarbo) - fordi dette har vært til trøst for meg selv underveis. Vel - jeg må vel innrømme at jeg har en kropp som "venner seg på" mye rart og ikke minst raskt... nå sliter jeg med fullstendig fravær av matlyst, men kan gumle en atkinsbar eller en lavkalorikakako med mye fløte i - eller litt av nøttekaka med sjokoladetrekk.... og litt pepsimax som ekstra trøst... men lite mat. Har ikke lyst på NOE mat faktisk! (Det kan ha med at jeg er rimelig syk for tida - men allikevel...) JEG bør kutte alt "kunstig" og holde meg til ren mat. JEG trigges av søtsmak og vil bare ha mer - eller rettere sagt - jeg spiser da mindre ordentlig mat fordi jeg blir så mett av lavkarbo-søtsaker, men jeg orker ikke en liten entrecote med grønnsaker - er konstant "full" i magen selv når jeg våkner om morran... Fader altså... drar jo bare med meg gamle dårlige vaner med å spise næringsfattig mat som smaker søtt fra høykarbokostholdet mitt... hjelper ikke at det er lavkarbo altså... OK - det var meg. Sånn er det Lediggang (og sykdom hehe) er roten til alt vondt - også kostholdsmessig Takk - det var litt godt og få det ut Natta alle gode folk her inne!