litt hormonell for tiden tror jeg... Jeg skal gjøre det - jeg skal ta til meg mine egne råd og se hvordan jeg kan omforme de til noe jeg kan leve med... Startet dagen med røykelaks med eggerøre med en skvett fløte i så FROKOSTEN er ihvertfall berget Jeg vurderer en ny runde med SDS jeg også - fordi jeg er så matlei og sliten og dårlig at alt er et slit... Klart alt hadde vært lettere om man hadde vært frisk! I jobb! Med rutiner og ting man må gjøre i løpet av dagen! Istedet for å slepe seg gjennom dagene og småputle med småting.... får jo med meg hundehviskeren 10.20 da Og har et stort fotobokprosjekt på gang fordi mamma fyller 60 og jeg har fått maaaasse bilder av henne fra hun var 16 - 19 (da hun giftet seg med pappa og fikk meg 5 mnd etterpå hehe) fra bestevenninnen hennes så jeg skal "dokumentere" livet hennes siden vi alltid har tatt så sinnsykt mye bilder i min familie Fra og med neste uke står besøkene hos spesialisthelsetjenestene i kø - så da blir det kanskje slutt med bevisstløs tilstedeværelse og redsel for hva som egentlig feiler meg - etterhvert? Tror jeg trøstespiser jeg egentlig - men jeg HAR ikke matlyst og jeg har mistet mye av smakssansen også. Stekte meg litt snurring i går fordi det har mye smak - men den var så salt at jeg måtte bare gi den til sambo... æææsj! Alle sammen - tuuuuusen takk for klemmer og gode råd! For å si det litt klissent "I love you all" .... og vit at det å kunne komme her og skravle, prøve og gi råd og motivere, kommentere er en av de viktigste tingene som holder meg engasjert og ikke så mye tenkende på helsa for tida - så www.lavkarbo.no er pt ren mental hygiene ps - siste hjertesukk: Kjære GUDER la den stae samboeren min komme seg til legen og få tatt allergisprøyte nr 2 før han gjør at jeg blir helt gal... han oppfører seg som et snufsende, nysende, øye-gniende, bjeffete, grinete og hormonelt mareritt for tida! Mr Scrooge kan bare gå hjem og legge seg! Ps - på forhånd takk