Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-11, 22:58   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektnedgang, men fri for smerter... prioritering av energi?

Akkurat som jeg har det Har chrons og var veldig syk pre-lavkarbo - nå er 95% av magesmerter og diare vekke!

MEN jeg går ikke særlig ned i vekt... jeg må dessverre telle kalorier for å få vektnedgang og det er såååå kjedelig å telle!

Jeg hadde knall-vektnedgang på ferdigmat fra spisdegslank OG null-niks lettbrus. Ellers er jeg stabil i vekta selv med svært lite karbo

Du kan spise lavkarbo - men spis litt mindre porsjoner - ikke så mye at du blir sulten - bare litt til alle måltider. Dette tatt for gitt at du ikke allerede spiser VELDIG lite kalorier da - da kan det være at kroppen er i sparemodus.

Siden du bruker diett.no har du nok oversikt over det

EN ting til - du har hodlt på i "bare" 3.5 uker - jeg ville faktisk ventet til etter 8 uker før jeg gjør endringer, siden det KAN ta 2-8 uker før fettforbrenning er ordentlig i gang

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat