Sv: Vannspørsmål
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg har så tørre øyne at øyelokket gror fast i øyet i løpet av natten om jeg ikke pøser på med mine blåresept- kunstige øyedråper før jeg legger meg og en annen type før jeg åpner øynene om morgenen!
Uff, det høres fælt ut! Mine er også tørre - så ille at det svir når jeg gråter... men utrolig hva man blir vant med!
Sitat:
Tok du spyttkjertel- biopsi? Hvem gjorde det i så fall? Legen min har ikke vært borte i det før og ante ikke om hun skulle sende henvisning til øre/nese/hals eller.......
Jeg har nemlig ikke utslag på blodprøvene, så en evnt diagnose må stille på grunnlag av andre typer funn.
Niks, øye og spytt-testene viste akkurat over grensen av fukt så de anså det som unødvendig... fikk med en klapp på skuldra, du har ikke sjøgrens ihvertfall, men du har et snev av reumatisme sa de før døra gikk igjen bak meg
Jeg regner med det blir vurdert biopsi av spyttkjertel om testene viser for lite væske i øyne og munn.
Krysser fingre for at de finner utav noe til deg også... det er ikke morsomt å gå rundt å være "litt" syk uten diagnose liksom 
|