Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 17:30   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Karbo pizza og tomatpure for mye karbohydrater?

Sjekk ut Meridian sine produkter - du finner de vanligvis i gluten-fri hylla i butikkene. Ihvertfall har coop disse (mega og obs ihvertfall). De har en tomatsaus som heter sun-dried tomatoes cooking sauce med 5 gram karbo pr 100 gram. Den er himmelsk god!

Jeg har gitt opp lavkarbopizza siden jeg ikke har funnet en bunn jeg er ordentlig fornøyd med, men søk opp i oppskrifter, vet det finnes MANGE!

Det minner meg på at en tortillaoppskrift her inne jeg prøvde for ikke lenge siden var genial til quesedillas, så det burde jo kunne brukes til "pizza" også? Stek den først i ovnen alene, stek så i panna med lokk på med fyll og ost? Det skal jeg jammen forsøke selv en dag igjen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat