Spør du noen spesifikt siden du bruker "du" formen? Hvordan vet du at du ikke er i ketose? Pga stixen som ikke gir utslag? På 25 gram karbo pr dag bør du være i ketose uansett. Du har holdt på lenge på lavkarbo - det kan jo hende at kroppen forbruker såpass mye av ketonene til energi at det ikke gir utslag i urin. Jeg opplever det samme - og økte matinntaket massivt en uke - da kom utslagene tilbake igjen så det holdt Hvor mange kalorier spiser du ca hver dag nå? Kanskje du skal prøve med en spise-mye-mer lavkarbo-mat uke og så gå tilbake til slik du spiser nå? Kanskje spiser du for lite - eller altfor mye - husk du har gått ned 25 kilo og kroppen vil ikke ha behov for like mye mat lengre. Har du kuttet alle partystoppere - inkludert lettbrus? "Drikker" du mye av maten, dvs proteinshakes, fløte osv istedet for at den kommer fra rene matvarer? Masse ting og prøve ut Du trener mye - fire ganger i uka - flere har hatt stans i vektnedgang pga trening. (Nå vet jeg ikke hva du trener da). Et forsøk kan være og kutte disse 4 treningsøktene et par uker og erstatte med raske gåturer på minimum 30 minutter hver dag i så høyt tempo du klarer (musikk hjelper på takta!) - jeg gjorde det i en god helsemessig periode og alle klær løsnet og jeg ble synlig oppstrammet selv med overvekten min Jeg har selv hatt vektstans i lengre tid uten å finne fasiten foreløpig - men jeg har ihvertfall mange tanker rundt hvordan få i gang ting igjen! Tilslutt - hvis du nå er normalvektig - vet du jo at det er ikke sikkert kroppen din mener du bør gå ned 3 kilo til