Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 23:12   #543
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Surrehue50, her.

Jeg har tenkt å begynne på lavkarbodiet. Leste her inne at en ikke kunne drikke kaffe med kofein. Jeg har nettopp slutta å røyke og når røykebehovet blir stort hjelper det med en kopp kaffe. Blir to-4 kopper iløpet av en dag. Noen dager ingen. Er det helt forferdelig galt å drikke litt kaffe de første ukene.
Syns det er vanskelig å vite hvilken kur en skal gå på. Har lest og er ikke sikker. Fins det ukeplaner hvor det er skrevet opp anbefalt mat til frokost osv. Menyliste ferdig her inne?
Skal bruke denne uka til å finne ut av ting. For skal i konfirmasjon og andre avslutninger i helgen og ventertil uka, for da skjer det ikke festligheter før jul :-)

Kan du ikke drikke kaffe med koffein? Nå drikker ikke jeg kaffe - men hvor har du lest det? Link?

Gerd har faktisk to ukeplaner for ketolyse listet opp, i tillegg til uttallige oppskrifter (som er sååå gode!). Søk opp i medlemsslista og sjekk ut linkene i signaturen hennes!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat