Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 11:02   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Aspartam og fibromyalgi/ME/MS osv

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg har FM og drikker aldri brus av noe slag..Har aldri gjort det. Heller ikke kunstig søting til andre ting.
Når jeg har bakt har jeg brukt Fruktose eller vanlig sukker

Har du amalgan i tennene? Jeg byttet alle mine for mange år siden og da forsvant mange av de plagene du snakker om..... Bare en tanke.

Lykke til

Godt poeng... jeg har amalgam ja Jeg har foreløpig stor tro på å kutte aspartam - fordi det er magen som reagerer først - og jeg har erfart over noen dager uten at jeg føler meg mer VEL generelt! Jeg kuttet lettbrus i lang tid fra rundt 2004 til i fjor sommer - fordi jeg ble styggsyk i magen før jeg begynte på lavkarbo - og ble så glad når jeg så jeg tålte det etter en stund på lavkarbo

Er bare litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det - jeg vil gjerne ha noen form for bevis... så jeg skal til første time utredning nå i dag og er sinnsykt spent på hva det vil bringe... i videoen fra puls hadde damen faktisk beviselig plakk på hjernenerver - som ble borte etter at hun sluttet med lettbrus... uten at overlegen kunne forklare det...

Kanskje jeg bare skal stole litt mer på når magen min sier "hei - dette liker jeg ikke - slutt og gi meg gift!"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat