Sv: 5kg vekk, hva nå?
Opprinnelig lagt inn av klinkekula, her.
Når jeg tenker meg om så er det vel ikke 20 kebaber. Men vertfal 10!
Spiser jo dressingen og alt de har på, uten at jeg helt vet karbinnholdet.
Ja, men som jeg sier, de 5kg tror jeg ville ha forsvunnet med en lavkalorikosthold på en uke også. Det er likson den kommende uken som kan være spennende.
Jeg her jo en person som elsker mat, det første jeg tenker på når jeg står opp er hva "GODT" jeg skal ha til frokost nå.. OSV
Og da blir man fort slæææten av ketolysen!
Tull og tøys - det betyr nok at du ikke helt har oversikt over all maten du kan spise foreløpig. Sjekk ut Gerds journal med oppskrifter for inspirasjon. Og what's up with the kebab???
Du kan sikkert gå ned 5 kilo på en uke også med lavkalori-diett - det er fordi den første uken mister du vannet i kroppen fordi karbolagrene blir mindre. Karbohydrater lagrer vann i kroppen.
Hvis du ikke har tro på dette - hvorfor har du valgt og spise slik? Er det kun vektnedgang som vil overbevise deg? Jeg synes du bør lese deg litt opp på alle fordelene ved et lavkarbokosthold over tid - du skal jo HOLDE vekten når du er ferdig også... og går du tilbake og spiser som før vil du jo legge på deg igjen...
Dessuten - om du ikke allerede har merket det - vil du etterhvert ikke være sulten lengre - gitt at du spiser ORDENTLIG mat med mye fett i og holder karboinnholdet lavt.
Kan du forklare hva som er så hardt egentlig? At du kan spise så mye kjøtt/fisk/fugl/sjømat som du vil, at du kan spise bearnaise og fløtesauser i fleng - egg og bacon til frokost - og godt med kokte SUNNE grønnsaker til som tilsammen gjør deg mett og fornøyd med et blodsukker som ikke oppfører seg som en berg og dalbane slik at du lagrer all overflødig energi rett i fettcellene?? 
|