Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-11, 22:33   #7517
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg vet det, men den er ganske ny og jeg har ikke sååå mye på den ...

Har fått råd om å google for å finne ut hva som kan være virus evt. Har restartet, men skal gjøre det helt også som du foreslår

Har du antivirus og brannmur installert? Si fra - jeg har gratis begge deler som jeg har brukt siden 2000 og har aldri hatt virus eller dritt på pcn enda jeg er "på" hele tiden Programmene er små og enkle og laste ned om du trenger veiledning (jeg er litt over snittet dataopptatt... og en hel del over da )

Min henger seg også av og til opp - uten at jeg helt skjønner hva den driver med... det kan hjelpe og oppdatere den - veiledning her http://update.microsoft.com/windowsu...&&thankspage=5.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/