Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 19:39   #14
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg!?

Opprinnelig lagt inn av EllenNerR, her.

Skjønner godt hvordan du har det! Det er ikke mye artig det der Så j håper j kommer over det også.. J får bare prøve meg frem og være SUPER streng mot meg selv.. J kommer nok til å gå inn her gjevnlig og informere dere og spørre dere mere Føler det er litt hjelp i dere å få, føler meg litt sterkere nå, for hjelper ikke å få den styrken av kjæresten for han synes LANGT ifra at j er stoooor, for han synes j er perfekt. J er jo selvfølgelig glad for at han synes j perfekt som j er, men skal han klare å løfte meg på bryllupsdagen så må j gå ned litt og han må trene vekter (han er ingen sterk macho mann :O og ikke får han lov til å løfte meg nå heller) Høres sikkert ut som en gal person som sitter her og skravler og skravler, men er godt å kunne snakke med andre om dette som sitter i samme saksa

Vi er mange skravlere her inne som har fått hjelp av andre så du passer inn perfekt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat