Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 17:24   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sliter med motivasjonen om dagen.... Er det noen andre der ute?

Kjempematlei - men jeg sliter ikke med å spise feil heldigvis - jeg lar heller være og spise middag

Hva er det tror du som gjør at du fokuserer på alt det du IKKE kan spise? Hvis jeg hadde begynt å tenke sånn hadde jeg blitt gal fort... så jeg skjønner det er tøft for motivasjonen. Har du noe som kan avlede tankene dine? Hobby? Sosiale treff? En god bok?

Jeg bruker forumet som "psykolog" - jo mer jeg kan lese om andre og kanskje bidra positivt med og støtte og motivere - jaggu meg får jeg meg en boost i rumpa selv også. Så mens jeg leser om andre - så tenker jeg ikke så mye på meg selv og mat og motivasjon og sånn - herlighet jeg innser at jeg nok er blitt avhengig av forumet!

Jeg håper du får snudd tankegangen din litt vekk fra det du ikke kan spise - og heller mot alt det deilige du KAN spise! Og hvor godt du har det med deg selv når du spiser riktig! Og hvor god helsa di er!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat