Tråd: Psmf
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-11, 11:19   #53
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Psmf

Jeg vil bare si meg enig med Cyan - alle disse fancy diettene jeg også har gått på opp gjennom årene gjør at jeg nå har store problemer med å gå ned i vekt... MEN NÅ vet jeg ihvertfall at jeg gir kroppen min ordentlig næring!! Det er min største trøst - sammen med at chronsen er blitt så mye bedre... tenk om noen kunne fortalt meg om lavkarbo da jeg var 18...jeg leste jo SÅ mye om så mye annet rart

Derfor er det viktig og være skeptisk til sånne hurtigløsninger - og faren er vel ikke å bruke de i 4 dager... herlighet man har jo omgangssyke UTEN å spise i 4 dager så det er jo ikke det det går på - men som det sies - mange kan ikke så mye og spiser slik i mndsvis/åresvis, holder gjerne vekta- men er syke innvendig...

Jeg kunne tenkt meg et forsøk på normalvektige friske mennesker som aldri tenker over hva de spiser i løpet av en dag og om de trener eller ikke. Tenk om disse kunne notert ned alt i en uke eller to - så man kan få et bedre inntrykk av de naturlige variasjonene i matinntaket?
Det er jo ingen tvil om at den som er kostholdsinteressert og har overvekt eller er redd overvekt ofte spiser akkurat samme fordeling av næringsstoffer hver dag - og samme mengde... right?

Nei, nå holder jeg på å snakke meg vekk igjen Ha en deilig søndag i sola (her på østlandet ihvertfall).

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat