Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 18:46   #36
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Drikker du fløte fra kartongen og spiser smør med skje?

Det som kanskje er litt interessant - hvem av oss her inne som storkoser oss med lavkarbomaten - har vært på lavkalori-lavfett kjøret i mange år?

Vi er jo ikke annerledes enn andre "sjokkerte" slankere - vi har bare SKJØNT poenget!

Hvem av oss hadde ikke et noe skeptisk syn på fett før og i starten av lavkarbokostholdet - men ettersom man fikk mer kunnskap og erfaring så at dette var bare godt? ( i flere betydninger )

Jeg drikker ikke "ren fløte" -men tro meg - det er ikke en skvett som kommer over mine friske bær - det er en STOR dose fløte Smør er jeg veldig glad i - men det blir stort sett når jeg spiser lavkarbobrød.

Fra barnsben av var favoritten syltynne brødskiver med tykke lag smør og salami på toppen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat