Sv: Drikker du fløte fra kartongen og spiser smør med skje?
Opprinnelig lagt inn av AneHagen, her.
Vel, jeg var barnslig og tok igjen på samme måten som hun hadde skrevet til meg.  
Forøvrig vil jeg rette en stor takk til Cassiopeia som tok seg tid til å forklare mye om hvordan hennes kosthold er og vise forståelse for oss på den andre siden og våre spørsmål 
Jeg vil bare kommentere - de ALLER fleste her inne har vært på den andre siden - altså din side - og det i mange mange år. Jeg vet like mye om Grete Roede kosthold som jeg vet om lavkarbo - OG alle disse har satt seg godt inn i hva lavkarbokostholdet innebærer - og valgt det som livsstil.
Mange har blitt dårlige og tjukkere på kosthold som Grete Roede og Libra og pulverkurer og andre ting som ikke kan anbefales - og det er vanskelig og dømme oss for å virke svært engasjerte i å dele vår nye viten som har vært skjult for så mange så lenge... (feks at fett er ikke farlig!).
Så om noen ser noen av oss som nyfrelste - so be it - vi har ihvertfall gode forskningsresultater i ryggen som argumentasjon - i motsetning til lavkarbomotstanderene 
|