Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 22:37   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Mange små spørsmål i ett innlegg

Det første jeg tenker og reagerer på er at du har hatt dager uten mat... så jeg gjetter at kroppen din slett ikke stoler på at den får den næringen den trenger hver dag - og dermed går den i sultemodus.

Jeg anbefaler at du på det sterkeste får mamma eller andre til å bidra litt med litt støtte i disse ukene - for jeg tror ikke du vil gå ned om du skal "faste" så mye innimellom.

Når det gjelder Japan vil jeg anbefale at du spiser lavkarbo i størst mulig grad, de er jo flinke på grønnsaker og kjøtt, så spiser du LITT ris, MYE grønnsaker og kjøtt og prøver å redusere inntaket av de søtsure sausene så går det nok greit

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat