Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 14:46   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Innlegg om "under5" kampanjen

Godt innlegg! Bra det er mange "tunge" fagfolk som stiller kritiske spørsmål ved denne kampanjen. Det er jo allerede medlemmer her inne som angrer på at de lot seg teste fordi de nå bare er bekymret fordi de ligger litt over "5" - og må kontakte fastlegen sin for å bli beroliget... unødvendig!

Vita hjerterå har vi jo her inne for lengst forstått ikke er særlig hjertegodt - det skyldes nok ganske mye kunnskap om ernæring, fett og helse her inne heldigvis

Som eksempel har jeg omtrent samme normale kolesterol nå etter 1.5 år på 70% fett (!) - som jeg hadde pre - lavkarbo

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat