Sv: Derfor bør man trene når man går ned i vekt
Opprinnelig lagt inn av taraquin, her.
Trist å høre din historie nerthus. Ang inbody er de ikke særlig presise. Om du vil få ei ordentlig måling må du ta dexascan på sykehus. Det kan være mange årsaker til at du sliter, får håpe du får hjelp. Ang smerter og trening så har du enten blitt satt på feil øvelser eller tatt i for mye. En god pt skal kunne dette. Trening for deg kan være bare det å gå i trapp eller ta ut av oppvaskmaskina. For andre kan det være å greie å stå opp når klokka ringer. Det handler kun om å finne det som passer deg gjerne send meg en pm så kan jeg prøve å hjelpe deg om du vil?
Setter veldig stor pris på din tilbakemelding Jeg har ingen problemer i dag med smerter etter trening (med unntak av de forventede de første par ukene hehe), men jeg er under utredning for hva som feiler meg for tida - sliter med kronisk utmattelse og smerter "overalt". MEN når jeg er FRISK - så trener jeg mye og variert og elsker det Savner det sinnsykt...
Jeg har en kronisk betent kropp - så smertene tidligere skyldtes nok delvis dette - delvis at jeg ikke var helt klar over at start på trening kan være smertefullt en god stund for noen Nå vet jeg at pause i trening gir smerter i starten - og jeg velger da heller vanlig smertestillende noen dager etter hver trening - dette går alltid over etter et par uker.
Jeg har blitt mye sterkere på lavkarbo også. Styrketest med ny PT før jul ga etter sikkert 10 runder på vei opp hele 155 kilo i beinpress - og jeg klarer sikkert mer også.
Savner veeeeeldig og trene - foreløpig så er en trapp opp for mye - så bare jeg finner utav hva som ikke er helt korrekt i kroppen min såååå blir det trening igjen! Målet var jo og (er jo) å løpe en etappe i ringeriksmaraton (5 km)...
|