Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her. Hvis du skal kjøre ketolyse - anbefaler jeg at du følger boka i første omgang. Næringsfordelingen er gjerne 5% karbo 20% protein og 75% fett, men som jeg husker fra ketolyseboka skal du ikke telle særlig annet enn karbohydrater - og ellers følge oppskrifter mm. Du skal ihvertfall ikke telle kalorier i starten, det hører til lavkalori-verdenen Har du etter et par mnd utfordringer med vektnedgang - kan vi snakkes igjen - men jeg tror det er viktig at du i utgangspunktet legger ned minst mulig stress og telling - bli heller vant med maten og les boka - flere ganger Spis MYE de første par ukene - det hjelper kroppen i gang med fettforbrenning. Drikk godt med vann når du er tørst. Gerd er ketolysedronninga her inne - sjekk ut signaturen hennes for ukesmenyer, oppskrifter og ellers ketolyse-info Hvis du ikke allerede har funnet den, så kan arnakristins nybegynnertråd være til gode hjelp - sammen med lavkarbo på 3 minutter som en liten huskeliste i starten Ønsker deg lykke til - nyt maten!
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Hvis du skal kjøre ketolyse - anbefaler jeg at du følger boka i første omgang. Næringsfordelingen er gjerne 5% karbo 20% protein og 75% fett, men som jeg husker fra ketolyseboka skal du ikke telle særlig annet enn karbohydrater - og ellers følge oppskrifter mm. Du skal ihvertfall ikke telle kalorier i starten, det hører til lavkalori-verdenen Har du etter et par mnd utfordringer med vektnedgang - kan vi snakkes igjen - men jeg tror det er viktig at du i utgangspunktet legger ned minst mulig stress og telling - bli heller vant med maten og les boka - flere ganger Spis MYE de første par ukene - det hjelper kroppen i gang med fettforbrenning. Drikk godt med vann når du er tørst. Gerd er ketolysedronninga her inne - sjekk ut signaturen hennes for ukesmenyer, oppskrifter og ellers ketolyse-info Hvis du ikke allerede har funnet den, så kan arnakristins nybegynnertråd være til gode hjelp - sammen med lavkarbo på 3 minutter som en liten huskeliste i starten Ønsker deg lykke til - nyt maten!
Tusen,tusen takk Jeg må få tak i den boka skjønner jeg