Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 00:33   #55
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Grunnstønad avslag

Opprinnelig lagt inn av Simpfan, her.

Føler meg veldig såret og skuffet over av hva alle her inen har skrevet, og har mistet motivasjonen. Så spørs nok om jeg går over til vanlig kost igjen nå. Orker ikke styre med klager og sånn, for er jo ikke noe håp sier alle her inne, så da har dere vel rett. Jeg har fått en legerklæring fra lege som dokumneterer at lavkarbo har vært det ENESTE som har funket, men da håpet er borte, så er det det da.

Næmmen - ikke la fremmedes kommentarer på et åpent forum få deg til å SLUTTE med lavkarbo da! Hev deg over det og gjør det som er riktig for deg. Det er jo mange som har gitt deg råd om å klage, og hvordan du evt kan gå fram for å få dette i orden Når man velger og legge ut innlegg på et åpent forum - må man nesten forvente og få både positive og negative tilbakemeldinger på innlegget sitt - forhold deg til de som støtter deg og ignorer resten

Du kan jo heller forsøke deg på å få det dekket over ligningen, dvs at du kan bekrefte at du har over 9000 og noe i utgifter pga kostholdet/helsen, og du har jo legeerklæringen. Godt nok begrunnet og med denne erklæringen legger du det ved ligningen din

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat