Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!
Det er en prosess man må igjennom for å komme igang og lykkes med vektnedgang. Jeg ville nok ikke tatt kontakt direkte med en ukjent, MEN istedet ville jeg anbefalt bøker/informasjon til kjæresten hennes slik at disse kan ligge tilgjengelig for henne. Temaet slanking trenger ikke komme opp en gang. Feks en kokebok fra Hexeberg, eller bedre "Bedre uten brød" av Lutz. Kanskje kan du heller alliere deg med kjæresten - også har jo han mulighet til å ta opp tema kostholdsendring på generelt grunnlag - samtidig som han kjenner deg som har erfaring med lavkarbo 
Jeg ville blitt lynforb... om en fremmed dame hadde kommet og fortalt meg om lavkarbo og hvor bra det kunne vært for meg... jeg liker og finne ut ting selv - og ikke bli fortalt det av andre, da går jeg i vranglås en stund hehe... Så om man kan få tilgang på informasjonen uten at det nødvendigvis vises at det er ment for henne og hennes overvekt - så slipper hun og føle seg presset opp i et hjørne? 
Jeg er nemlig helt enig at hun er nok meget klar over overvekten og de negative konsekvensene...
|