Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 23:20   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Melder meg inn her jeg

Opprinnelig lagt inn av Thetis, her.

Hei
Eg har klart 20 kilo på en annen diett, men det var direkte sulting, så etter å ha snakka med ei venninne som begynte på lavkarb, og etter å ha lest meg litt opp på dette her bestemte eg meg for å prøve! Eg har enda 20 kilo igjen, og syns dette er skikkelig hardt egentlig..

Akkurat nå har eg bare skikkelig vondt i hodet og føler meg rimelig uggen, litt som influensa, er det vanlig i starten?

Hvis du leser nybegynnertråden vil du finne informasjon om abstinensene i starten av kostholdsendring. Du vil muligens oppleve og bli litt surrete også - og glemme opplagte ting Tenk på det som at ting er i endring og hold ut! Varer ofte bare en maks to uker. Skikkelig fettforbrenning kan ta 2-8 uker, dette er individuelt Spis godt med mat og spesielt fett de første ukene så kroppen får litt lettere tilgjengelig næring siden den nå ikke får karbo i særlig grad. Spis godt med grønnsaker også. Første uka er verst - så hold ut!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat