Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 21:15   #44
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Jeg vil alle skal ha det bra men vil bare at alle skal se med brett syn. Altså se på de som lykkes på karbohydrat rik kost, bøker om det som The China Study osv. Så seff se på høy fett. Ikke bare hør på høy fett guruene snakke om karbo er dårlig og høy fett er bra. Hør også på dem som sier og skriver bøker om høy karbo osv.

Dette kommer kanskje som en overraskelse, men de fleste her inne har spist høykarbo i mange mange år - uten og lykkes... Resultatet er dårlig helse og overvekt. Derfor er de nå her inne og nyter et deilig kosthold som faktisk gir vektnedgang og bedre helse. Tror du vi er idioter her inne som ikke kan tenke selv? Tror du vi ikke har prøvd det meste av kosthold for å gå ned i vekt og få bedre helse?

En stund siden sist det var et troll ute etter og skape diskusjon her, forsåvidt greit - er ikke mye å se på tv uansett - men herregud du har et problem, og jeg er usikker på om dette er forumet for å gi uttrykk for dine frustrasjoner...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/