Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 23:35   #120
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Klart bloggere liker å "debunke" det studiet. Men vet ikke helt hvem jeg stoler på de som faktisk har brukt 30 år på det, eller de som bruker 30 min på å blogge om det

Hm... synes argumentasjonen for å si at konklusjonen fra studiet var ganske tynn var overveldende solid jeg... men du liker vel ikke lese om ting som plukker det du tror på i småbiter Har du LEST innholdet i bloggen, eller har du bare tenkt og avfeie det fordi du tror bloggeren ikke har satt seg inn i temaet?

For meg høres det ut som du har gått fra et sett guruer - til et annet sett - og det ganske ukritisk. Snedig at du prøver og få OSS til å sjekke grundig og orientere oss om alternativene mens du selv tror blindt på din nye guru

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/