Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-11, 11:42   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Et litt annerledes syn på veganere :)

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Nå synes jeg at det å kritisere andres liv eller kosthold uten selv å ha gått "i deres sko" er en uting. Men det var nettopp en tråd her, som fikk mange til å gå av skaftet. Trådstarter selv var litt kritisk til lavkarbo, men ukritisk til sin egen diett som han gikk på nå. Her er en blogg fra en som har gått på en sånn i diett (veganer, uten noe animalia eller behandlet mat) i 3 år. Les og gråt
http://voraciouseats.com/2010/11/19/a-vegan-no-more/

Vi skulle bare ha postet denne FØRST tror jeg Jeg legger merke til at vegan/vegetarianer miljøet ser ut til å være ganske så mye mer aggressivt enn feks lavkarbomiljøet... eller tar jeg feil? De skal jo redde jorda - men fy f... om du ikke spiser slik de gjør så får slike som artikkelforfatteren DRAPStrusler?? Grøss....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat