Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-11, 19:08   #61
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Den store majonestråden!

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Denne forsøkte jeg, men...

jeg fikk ikke majones. Flytende blei den. Alt var romtemperert, brukte høyt, tynt glass, og hadde olja forsiktig på toppen før jeg begynte. Det sa "svup" så var alt blanda og flytende. Kan jeg gjøre noe for å få det tykkere, eller skal jeg bare kaste og forsøke på nytt?

Brukte du vanlig stavmixer? Jeg har brukt kalde egg og romtemp olje og aldri opplevd at det skiller seg. Det finnes triks for å fikse det om det skiller seg, en skje med iskaldt vann er en av de. Det må piskes ganske kraftig da - så jeg bruker stavmixer Det kan være greit og ha maskinen i gang når du begynner å helle oljen... tynn tynn stråle først, deretter kan du øke på.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat