Sv: Hjelp til fettfastemeny
Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.
Jeg vet ikke hvorfor denne dietten skulle være så livsfarlig... Det er klart, kroppen er i en faste, men samtidig drikker man jo masse vann. jeg har disse to dagene drukket 3-5 liter vann pr dag. Og vi vet jo at mennesker kan leve lenge uten mat, men ikke uten vann. og det får jeg jo rikelig av nå. Om det er fettet igjen som er den store synderen her også er vel ganske trolig...
Jeg er enig med Nerthus når det gjelder deg Idarull. Det er nok en idé å først komme tilbake til lavkarbo. Dette er som sagt en ekstrem diett, og jeg tror ikke(uten at jeg vet!!)at den er beregnet på folk som "bare" skal ned et par kilo.
Så, for dagens oppdatering. Jeg har siden i går gått ned 1,0 kilo. Noe som vil si at jeg har gått ned totalt 2,6 kilo på 2 dager.
Som nevnt over, så har jeg slitt litt med sultfølelse disse dagene, det er ikke til å legge skjul på. i tillegg har jeg hatt endel hodepine(noe jeg aldri har ellers!). Men jeg kan tenke meg at det kommer av null koffein..?!!
Jeg finnes ikke sulten - men må spise et måltid nå... drikker masse vann og føler meg bedre enn på lenge! 
Er spent på vekta nå de nærmeste dagene...
|