Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-11, 19:07   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Var hos legen i dag, og mistet alt håp... Noen blir ikke friske var det jeg fikk

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Det er endokrinolog som veileder fastlegen min. Var der for to år siden, og stoffskiftet var altså ikke noe å bry henne med; det fikser fastlege og levaksin
Skulle til henne igjen 26.april, men det så hun ikke vits i. Jeg pratet med henne gjennom diabetessykepleieren som ringte endokrinolog fordi hun mente jeg burde sjekkes skikkelig med mine symptomer. Men endokrinologen synes altså ikke det var noen grunn til å treffe meg, selv om det var avtalt på forhånd og stod i innkallingen min

Bytt spesialist, og send klage på hun du har! Dessverre er det slik at ofte må man kjempe mye av kampen for å bli frisk selv... og da må man bare gå videre når man møter leger som ikke er interesserte i å hjelpe deg på veien til bedre helse... herlighet jeg har møtt mange idiotiske leger selv... jeg dro aldri tilbake dit

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat